دانلوداهنگ جدید وای دلم ازسامان جلیلی

دانلوداهنگ جدید وای دلم ازسامان جلیلی

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
سریر دانلود

شمـا میتوانیــد برای دریافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار سایت سریر دانلود ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت کنــید

  • آخــرین مطــالب
  • مطالب پربازدیــد
  • مطالب تصــادفـی

دانلود فایل باکیفیت320

دانلود فایل باکیفیت128

 

 

متن اهنگ وای دلم ازسامان جلیلی

 وای دلم وای دلم وای دلم
عشق من ، کجای زندگیتم بگو
ازین روزای پر پر بگو ، که میرسیم به آخر بگو
عشق من ، الان که رو به روتم بگو
بگو که آرزوتم بگو ، تموم زندگیتم بگو
وای دلم ، منو میکشه سکوتت
وای دلم ، عذابم میده نبودت
وای دلم ، بدون تو نمی تونم
وای دلم ، بگو از من دل می کنی
وای دلم ، تو هنوزم عشق منی
وای دلم ، بدون تو نمیتونم
♫♫
عشق من چی مونده از غرورم بگو
چرا من از تو دورم بگو ازین سکوت مبهم بگو
عشق من الان که رو به روتم بگو
که می کنی تو ترکم بگو ، رسیده روز مرگم بگو
وای دلم ، منو میکشه سکوتت
وای دلم ، عذابم میده نبودت
وای دلم ، بدون تو نمی تونم
وای دلم ، بگو از من دل می کنی
وای دلم ، تو هنوزم عشق منی
وای دلم ، بدون تو نمی تونم


سایت رسمی سریر دانلود GAzBOr.Ir
بازدید : 4987 |
نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: